Brasserie De Hertog Hasselt sluit eind juni 2016

Standaard

patrick leman 1

Wegens een verdubbeling van een nieuw huurcontract sluit eind juni 2016 brasserie De Hertog in de Hasseltse Demerstraat na 36 jaar. Uitbater Patrick Leman blijft voortgaan met zijn succesvol concept van Club Artist in Terlaemen, waar hij ook zelf deejay is. Trouwens hij krijgt voldoende aanvragen om elders dit concept ook uit de grond te stampen. Voor de Hasselaar is dat weer een horecamonument dat uit het stadsbeeld verdwijnt, wegens geldhongerige eigenaars. Triestig!

Zijn reactie

“Ik heb er ook geen spijt van en na 36 jaar is het mooi geweest, maar wie weet doe ik wel wat nieuws open. In de Demerstraat wil ik ook niet meer blijven. Veel mensen uit de horeca nemen contact met hem om samen te werken. Ik overweeg of ik nog verder doe in de brasseriebranche. Niets moet, veel kan. Het was toch einde contract. Daar profiteren ze van en willen ze de 2 panden samen verhuren naast De Hertog voor bijna 8000 euro.Ze hopen op textielklanten, ik heb hen bedankt en heb dat niet meer nodig”. 

Geef een reactie

