Polpette di carne verkrijgbaar vanaf 27 juni bij broodjesbar Pierre in Hasselt

Standaard

polpettini met pasta 1

Vanaf maandag 27 juni 2016 serveert Anna De Notarpeitro een nieuwigheid op gebied van Italiaanse gastronomie bij broodjesbar en frituur Pierre in Hasselt: polpette di carne of polpettine. Dat is gemengd gehakt van runds en kalfs bereid met peterselie, parmigiano peper en zout & verse tomatensaus. Het ziet er echt wel lekker en smakelijk uit! Zeker eens proeven!

https://www.facebook.com/Denotarpietroanna

Een gedachte over “Polpette di carne verkrijgbaar vanaf 27 juni bij broodjesbar Pierre in Hasselt

  1. Hé Anna, ik kom dat eten bij u, want aan proeven heb ik niet genoeg .als dit ook is zoals alles wat jij maakt en serveert weet ik al dat het super-lekker is .Dus maandag kom ik mijn portie eten !! “Succes ” xxx

Geef een reactie

