Moeten we nu medelijden of meedogenloosheid tonen voor Parkhoteluitbater na incident?

Standaard

Na het incident met de Nederlandse cameraploeg van ‘Groeten van MAX’ zijn Parkhoteluitbaters, Patrick Struys en vrouwlief Monica Schäfer, er zwaar aangeslagen van. De reportage kwam er, nadat een Nederlandse klant maanden aan het wachten was om vergoeding terug te krijgen inzake een dubbelbetaling bij het Parkhotel. De hoteluitbaterskoppel voert alles – administratie, onderhoud, logistiek… – zelf uit en dat kan eventueel als verzachtende omstandigheid worden ingeroepen door een vergetelheid. Nochtans stond er in HLN het verhaal van een andere Pukkelpopklant, die in 2015 hetzelfde had meegemaakt bij het Parkhotel. Inmiddels heeft de hotelreservatiewebsite booking.com het contract met Parkhotel eenzijdig verbroken, waardoor het Koppel van het Parkhotel extra zwaar worden getroffen in mogelijke reservaties, aangezien meer dan 90% van de boekingen kwam via booking.com binnen. Eén zaak kunnen we deze ondernemers meegeven: eerlijkheid duurt het langst! Immers één keer je klassieke media en sociale media tegen je krijgt, is het krabben om overeind te blijven. Alleszins vinden we dat Patrick en Monica een tweede kans verdienen en dat ze vlugger correct handelen.

https://www.facebook.com/pages/Parkhotel-Hasselt/324331954324732

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s