Heel wat horecazaken misleiden klanten

Standaard

We noemen geen namen, maar in heel wat horecazaken te lande heerst een misleiding van klanten. Zij die uitpakken met het meest chique en exclusieve, vragen ook hoge prijzen voor bubbles, gins, koffies en wijnen. Daarbij krijgt de klant al dan niet gevraagd aan de ober een potje chips. Meestal is dat chips van hoog vetgehalte uit een goede supermarktketen in plaats van iets duurdere zakken met een reductie van het vetgehalte. Dat noemen we misleiding van de klant, die toch kijkt naar gezonde voeding, of hij of zij trekt het zich niet aan. Als je een hoge horecaprijs betaalt voor een consumptie, dan mag je toch als klant ijveren voor goede voeding, of niet? 

Advertenties

3 gedachtes over “Heel wat horecazaken misleiden klanten

  1. Dit is gewoon onzin. Alcohol drinken is ook niet zo gezond en of je daarbij chips krijgt uit een goedkope warenhuisketen of niet is niet belangrijk. Chips zijn GEEN gezonde voeding, dus zagen over gezonde chips is flauw.

    • Het gaat erom als zaken van standing willen buitenkomen met exclusiviteit, dan passen zeker geen chips van de Aldi in. De klant moet al genoeg betalen voor zijn drank en moet niet bedot worden door goedkope brol.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s