Stoofvlees met frietjes levert 10.000 euro op voor Music For Life en Bednet

Standaard

cegeka

Het personeel en de directie van Cegeka, een van de grootste IT-bedrijven van België, heeft circa 10.000 euro ingezameld voor Music For Life. Een groot deel van de zowat 2.000 personeelsleden heeft de voorbije weken tal van acties opgezet, zoals wedstrijden, quizjes, de verkoop van taarten, pannenkoeken en soep.

De meest succesvolle actie vond donderdagmiddag 23 december 2016 plaats in de studentenkantine van Hogeschool PXL. Omdat het IT-bedrijf zelf geen grote eetruimte heeft, trokken honderden personeelsleden van Cegeka naar PXL voor een kerstlunch, klaargemaakt en opgediend door een aantal van hun collega’s. Het stoofvlees met frietjes bleek enorm populair, want deze actie alleen al leverde circa 4.000 euro op. Samen met de opbrengst van de andere acties brengt dat het totaal op ongeveer 5.000 euro, dat door de directie nog eens wordt verdubbeld tot circa 10.000 euro.

Gezien de link met de activiteiten van het Hasseltse IT-bedrijf koos men bij Cegeka voor Bednet als goed doel binnen het kader van Music For Life. Bednet maakt het mogelijk dat langdurige zieke kinderen met behulp van een computer en een internetverbinding toch een deel van de lessen kan blijven volgen, zodat hun ziekte niet voor een al te grote leerachterstand zorgt.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s