Lien Verwimp goes bananas in Yup Hotel Hasselt

Standaard

Lien Verwimp (23) uit Voeren is de winnares om alle 59 cabinekamers van het Hasseltse Yup Hotel voor een nachtje te vullen. Zij werd aangeduid als beste uit de 882 inzendingen. Lien had het leukste antwoord op de vraag, waarom zij zou moeten winnen en wie ze zouden meenemen om  het gezelschap op een zelf te bepalen datum volgens de voorwaarden 1 nacht gratis te laten overnachten. Ook de top-20 wint een  gratis overnachting in de YUP-accommodatie, waar dagelijks  tussen 17u30 en 22u traditionele Italiaanse keuken Pasta e Pane via sharing diner wordt gereserveerd.

“Ik ben sinds enkele maanden terug van een wereldreis doorheen Australië en Azië. Een geweldige ervaring, maar heb natuurlijk erg veel mensen gemist tijdens die periode. Ik dacht ze allemaal snel te kunnen terugzien toen ik weer in het land was, maar dat bleek niet zo gemakkelijk. Het merendeel van m’n vrienden is tussen de 22 en 30 jaar oud en heeft een druk schema. Daardoor is het me helaas nog niet gelukt iedereen terug te zien om uitgebreid bij te babbelen over het afgelopen jaar. Neem daar ook nog eens bij dat er heel wat verschillende vriendengroepen zijn, en het wordt een al even moeilijk verhaal! Daarbovenop woont een deel van m’n familie in Italië, die ik ook nog niet heb kunnen terugzien. Een moment creëren waarop ik iedereen op één plek bij elkaar kan brengen, zou dus een ideale ‘welkom terug’-gelegenheid zijn! Deze actie van YUP Hotel Hasselt komt voor mij dus op het ideale moment en zou het allermooiste kerstgeschenk zijn dat ik me kan wensen. Ook al win ik niet: echt een topactie,” aldus een enthousiast klinkende Voerense.

Enkele andere leuke antwoorden

  • YUP als trouwlocatie of als locatie om partner ten huwelijk te vragen
  • Veel jarigen die dit als verjaardagscadeau willen
  • Veel mensen hebben gebouwd en verdienen de nodige rust
  • Overwerkte moeders die me-time verdienen
  • Jongeren die het hotel op stelten willen zetten
  • Omdat ze helemaal fan zijn van Different Hotels en specifiek YUP
  • Iemand die 10% van zijn Facebookvrienden wenst uit te nodigen
  • Een postbode die iedereen op zijn ronde wenst uit te nodigen

http://www.yuphotel.com

Foto’s Facebook en YUP Hotel

Geef een reactie

