Keurslagerij Brepoels Hasselt heropent onveranderd op 1 april 2017

Standaard

frans brepoels 10

Op woensdag 29 maart 2017 was het de laatste werkdag van Frans Brepoels en echgenote Gertie Mercken, want de keurslager gaat na 32 jaar zelfstandige slagerij met pensioen. De slagerij wordt overgenomen door slagershulp Thierry Geerts, die al zeven jaar in de keurslagerij werkt, en Mieke Vanderstraeten, die ook al 14 jaar ervaring heeft in de verkoop van vlees in de winkel. “We zijn een goed geolied duo, die elkaar perfect aanvullen in de zaak”, horen we zeggen.

“Door Frans’ en Gerties vertrek zal er niets veranderen in de winkel. Kwaliteit en klantvriendelijkheid zijn prioritair, de bereide vleesproducten blijven dezelfde en de openingsuren blijven behouden, behalve dat we heropenen vanaf zaterdag 1 april 2017”, aldus Thierry Geerts.

“Vanaf 1 april 2017 begint mijn pensioen te lopen en dat betekent dat ik het wat rustiger aan gaan doen. We verhuizen trouwens naar de Demerstraat, mijn zoon Dave verhuist naar Spanje om er een B&B te gaan runnen en hier nemen Thierry en Mieke dan hun intrek. De Hasselaren zullen me wel minder zien op de fiets, maar het kan nog gebeuren dat ik bestelling rondbreng naar vaste klanten in drukke tijden in de keurslagerij. En voor de rest ga ik nu samen met Gertie genieten van mijn pensioen, waarvoor we toch gewerkt hebben”, besluit hij. Tot eind 2018 blijft Frans echter actief in de Hasseltse OCMW-raad. Of hij daarna nog op een politieke lijst voor de gemeenteraadsverkiezing zal staan, weet hij nog niet.

Keurslagerij Brepoels is dagelijks open tussen 8u en 18u15 en tot 17u30 op zaterdag. Zon-, feest- en maandagen zijn sluitingsdagen.

http://www.keurslager.be/brepoels

Geef een reactie

